Monday 19 March 2012

If We Ever Meet Again ~

Assalamualaikum and haiiii :D Haha bertemu kita sekali lagi dalam lembaran terbaru kali ini. Oh jap, aku terasa nak guna Bahasa Melayu ni. Nanti-nanti aku post balik dalam English :) Sebelum tu, korang semua sihat kan? Alhamdulillah. Hehe. Maaf kerana agak lama jugak aku tinggalkan blog aku sorang-sorang :D Haha sebabnya terang-terang aku malas nak update and takde idea sebenarnya :D Tapi hari ni terasa nak update sebab ada event berlaku :) Apa eh? Ni ha nak bagitau, masa hari sabtu 17 Mac hari tu, aku hang out dengan kawan baik aku ni ha, shafeeq :D Haha. sepatutnya ingat nak keluar masa 16 Mac, tapi hari tu aku keje so tepaksa postpone hari sabtu sebab sabtu aku cuti. Kitorang pegi lepak dekat Mid Valley :) Aku dengan selamba badak nya pegi sana sorang-sorang naik bus. Dia datang dengan sedare dia yg kecik comel molek tu. Heheh. Bende pertama kitorang buat, of course la jumpa dulu. Oh jumpa tepat-tepat dekat tangga nak naik KTM tu. Bak kata shafeeq tu hah, KTM tu Keretapi Terlambat Malaysia :D HAHAH. Takpe weh nanti aku pulak try KTM tu pegi tempat kau pulak ye bawak aku jalan-jalan kat sana :) Lepas tu, Kitorang pegi lah tengok movie sebagai satu pelengkap aktiviti. Cerita John Carter kan? Sebenarnya aku sendiri tak paham cerita tu. Tiba-tiba Jasoom Barsoom Jeddak bagai. Hahha macam-macam lagi. Aku tengok jelah movie tu. Yelah dah berbayar kang blah camtu je membazir lah pulak. Oh ha! Aku dengan shafeeq ada beli satu baju ni, baju yg sama :D Haha baju tu warna kuning. Lawa aku pon suka. Ni first time aku shopping baju warna kuning. Tak lupa jugak, ada seorang lagi memeriahkan suasana ;) Haha tak sangka Si Shaff ni pon ada kat Mid jugak masa tu. Dia pon tunjuk kat kitorang mana F.O.S tu. Kalau tak tak shopping la kitorang :D
SO mana nya pic aku hang out dengan Shafeeq? Nak tunjuk la ni :D

Gambar ni sebenarnya dengan muka tak malu kitorang selamba je posing. HAHA.

Aku suka gambar ni, Eh shafeeq, ada lagi satu picture kat tangga ni kau tak upload. Aku ingat. Hehe :P Oh yang budak kecik comel molek sebelah shafeeq tu sedare dia :)

Bertiga lebih afdal kot? eh. HAHA :D

So itu lah serba sedikit mengenai hang out aku masa 17 Mac. Wahai Sahabat, " Walau raga kita terpisah jauh, namun hati kita selalu dekat ;) "  Ye itu lagu Aishiteru. Apa kaitan? Walaupun kitorang jauh, persahabatan tetap takkan dilupakan :)

No comments:

Post a Comment