Monday 10 October 2011

Live together with your bride

BAHASA MELAYU FOR TODAY:S TOPIC.


Assalamualaikum semua wahai warga blogspot dan sesiapa sahaja yg sedang membaca entry baru saya. Jawab tau! hehe. rasanya dah lama tak update blog ni. Berhabuk! haha sorry tau. saya agak busy dua menjak tiga menjak ni :D . tapi hari ni tiba-tiba je datang mood nak update blog. Yelah, nanti orang kata apa pulak. simpan blog lelama tapi tak update. Ok, sambung cerita lain. Cuba baca tajuk entry hari ni betul2. Alaa korang fahamkan apa makna tersirat tajuk tu? hehe. Tak faham? ok aku bagitau jelah. Tanggal 7 Oktober 2011, Keluarga Encik Haji Ghazali telah menerima seorang menantu. Maksudnya saya pun dah ada kakak ipar. Namanya Shatila. sedap nama kakak ipar aku ni rupanya, cantik jugak :D . huhu. Nak kata rasa happy ada, sebab tambah bilangan keluarga dalam list. haha. nak kata sedih, taktahu lah pulak nak cakap macam mana. Alaa itu semua tak penting, apa yg penting kerjasama je. hahaha. Kerjasama antara keluarga la :D . rasanya itu je boleh borak. tak boleh nak beborak panjang2. hehe. apa pon, Welcome to our family Kak Shatila :)

Family :D


No comments:

Post a Comment